بيوگرافي بابك بهشاد

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي بابك بهشاد

۲۲ بازديد

بيوگرافي بابك بهشاد

 

بابك بهشاد, بيوگرافي بابك بهشاد و همسرش, babak behshad, بابك بهشاد و خانواده اش

 

 

 

بابك بهشاد متولد هفتم بهمن ماه ۱۳۶۲ در تهران است و بعد از گرفتن ديپلم انساني تحصيلات خود را ادامه نداده است او علاوه بر بازيگري, شاعر توانايي است. آقاي بهشاد براي بازي در فيلم شب تولد توانست عنوان نامزد بهترين بازيگر مرد را از آن خود كند.

بابك بهشاد هم مثل بعضي از بازيگران در انتخاب فيلمنامه و نقش هايش وسواس بوده و هميشه سعي كرده فيلمنامه هايي را انتخاب كنيد كه واقعا دوست داشته تا بتواند با تمام قوا و انرژي در آن نقش حضور داشته باشد. پرويز پرستويي و محمدرحمانيان الگوهاي بازيگري او هستند.

 

عكس بابك بهشاد در كنار خواهرزاده اش, عكس خانواده بابك بهشاد

 

 

بابك بهشاد در كنار خواهرزاده اش

دليل ازدواج نكردن بابك بهشاد

بابك بهشاد ۳۵ ساله هنوز ازدواج نكرده و مجرد مي باشد ناگفته نماند تصاويري از خانم هاي مختلف در بعضي جشنواره ها كنار او منتشر شده است كه هيچ كدام همسر او نيستند و فريب شايعه ها را نخوريد.

بابك بهشاد در مورد اينكه چرا هنوز ازدواج نكرده است گفت : به دليل مشغله هاي زياد كاري كه داشتم و دارم هيچ وقت نشده به موضوع ازدواج فكر كنم.

 

بابك بهشاد, تصاوير جديد بابك بهشاد, عكس هاي خانوادگي بابك بهشاد

 

 

شروع فعاليت هنري

بابك بهشاد بعد از گرفتن ديپلم انساني خود ادامه تحصيل نداد و وارد دنياي هنر شد و بازيگري را در سال ۸۲ با سريال تلويزيوني در چشم باد آقاي مسعود جعفري جوزاني شروع كرد و نهايتاً در سال ۸۶ با بازي در سريال راه بي پايان در كنار بازيگراني همچون هومن سيدي و آزاده صمدي به خوبي درخشيد و به محبوبيت رسيد.

 

ازدواج مجدد فريبا نادري بعد از ۸ سال

 

 

ازدواج مجدد فريبا نادري بعد از ۸ سالخانم نادري، بازيگر سريال پرستاران، پس از ۸ سال از فوت همسر سابقش مسعود رسام ...

اما او هميشه به عنوان نقش اول در فيلم ها و سريال هاي مختلف حضور نداشته است با اين حال هميشه به عنوان بازيگري مكمل مرد توانسته به خوبي عمل كند و با بازي خوبش در خاطره ها ماندگار شد.

همچنين ببينيد : • دنيا مدنيصدف طاهريانبهاره رهنمازيبا بروفه

منبع : http://telegra.ph/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF-05-28

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.