بيوگرافي الناز حبيبي

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي الناز حبيبي

۲۱ بازديد

بيوگرافي الناز حبيبي

 

الناز حبيبي و همسرش مهدي صاحب زماني, بيوگرافي الناز حبيبي و خوانواده اش, elnaz habibi

 



الناز حبيبي در ۲۱ مرداد ماه ۱۳۶۸ در يك خانواده شش نفره در شهر همدان متولد و اكنون ۲۹ ساله است. الناز حبيبي فرزند ته تغاري خانواده اي است كه همگي در كشور سوئد زندگي مي كنند و از آنجا پيگير كارهايش هستند و و از بين خانواده اش تنها برادرش محمد است كه با دفت كارهايش را دنبال مي كند و اگر ايراد و اشكالي داشت با او در ميان ميگذارد.

شايد فكر كنيد كه الناز حبيبي بخاطر شرايط كاري اش از ايران نمي رود نه اين طور نيست به گفته خودش او هيچ وقت به زندگي در خارج از ايران فكر نكرده است و زندگي در شهري كه به زبان فارسي حرف نمي زنند برايش غير قابل تحمل است.

حتي با اصرارهاي زياد خانواده اش يكبار هم به سوئد نرفته است و برادرش به شوخي هميشه به او مي گويد : من آخر سر يك روز تو را توي گوني مي اندازم و با خودم مي برم.

 

الناز حبيبي و خواهرش, عكس الناز حبيبي و خواهرش آي سودا

 


الناز حبيبي در كنار خواهرش آي سودا

دلتنگي هاي الناز حبيبي براي مادرش

متاسفانه مادر الناز حبيبي از دنيا رفته است مادري كه شديداً بهش وابسته بود و هنوز نتوانسته به نبودنش عادت كند و هميشه دومين روز عيد كه مادرش را از دست داده برايش تلخ ترين روز زندگيش است.

مامان دلم برايت خيلي تنگ شده هنوزم وقتي كسي ميگه مامان قلبم تند تند ميزنه و بغضم ميگيره تحمل اين دنيا بدون تو خيلي سخته و خيلي بد ميگذره روزهاي بي تو ... خواهري كه برايم مادري كرد.

الناز حبيبي عاشقانه هم خواهر و برادرهايش را دوست دارد و خيلي دلتنگ شان مي شود مخصوصا خواهرش آي سود كه احساس مي كند يك روح در دو جسم هستند. و وقتي خواهرم به خارج رفت حس كردم همه خوشي هايم با او رفت اما تحمل كردم چون رضايت و خوشحالي خواهرم برايم از همه چيز مهم تر بود.

البته ميدانم تحمل اين دوري براي آي سودا هم خيلي سخت است او با اينكه از من تنها دو سال بزرگتر است اما حس مادرانه اي نسبت به من دارد و بعد از فوت مادرمان برايم مادري كرد.

 

الناز حبيبي و همسرش, عكس الناز حبيبي و همسرش مهدي صاحب زماني

 


الناز حبيبي در كنار همسرش مهدي صاحب زماني

ازدواج و همسر

الناز حبيبي متاهل مي باشد و در سن ۲۴ سالگي و در سال ۹۱ با مهدي صاحب زماني ازدواج كرده است اما شوهرش سال هاست كه در خارج از ايران زندگي مي كند و او به خاطر شغلش نمي تواند از ايران برود و براي همين از اوقات بيكاري شان استفاده مي كنند و به همديگر سر مي زنند.

من و مهدي خصوصيات مشترك بسياري باهم داشتيم و براي همين به هم علاقه مند شديم و تصميم گرفتيم باقي زندگي مان را كنار هم بگذرانيم اين شباهت هاي اخلاقي كمك مي كرد كه لحظاتي آرام در كنار هم داشته باشيم و از كنار هم بودن لذت ببريم.

 

الناز حبيبي و پدرش, عكس الناز حبيبي و پدرش

 


الناز حبيبي در كنار پدرش

مراسم خواستگاري و ازدواج الناز حبيبي

با وجود اينكه خانواده من در خارج از كشور زندگي مي كنند، اما همچنان به آداب و رسوم ايراني اهميت مي دهند و حتي مي توان گفت تا حد زيادي سنتي هستند، به همين خاطر مراسم خواستگاري ما به همان شيوه مرسوم سنتي برگزار شد و ما در منزل، ميزبان خانواده داماد بوديم، خوشبختانه چون من و مهدي حرف هايمان را با هم زده بوديم، استرسي بابت خواستگاري نداشتيم. راستش را بخواهيد وقتي حرف مهريه و رسم و رسوم مربوط به عروسي به ميان آمد.

من و همسرم مهدي تصميم گرفتيبم خودمان را كنار بكشيم و مسائل را به بزرگترها واگذار كنيم چون مي دانستيم آنها به دليل اشرافشان نسبت به اين مسائل، زبان هم را به خوبي مي دانند و به قول معروف مي دانند چگونه با هم صحبت كنند. در هر حال ميزان مهريه را پدر من تعيين كرد و من دخالتي در مورد آن نداشت. البته اين صحبت ها بدون كمترين چالش و اختلاف نظري بيان شد چون خانواده هاي ما به لحاظ سطح به هم نزديك بودند و ما مشكلي در اين خصوص با هم نداشتيم.

 

عكس الناز حبيبي, تصاوير الناز حبيبي

 


شايعه طلاق الناز حبيبي از همسرش

الناز حبيبي به يكباره تمامي عكس هاي همسرش را از صفحه شخصي اش پاك مي كند همين موضوع باعث مي شود شايعه هايي در مورد اينكه الناز حبيبي از شوهرش طلاق گرفته پخش شود.

 

آيا مهتاب كرامتي از همسرش طلاق گرفته است؟

 


آيا مهتاب كرامتي از همسرش طلاق گرفته است؟ متاسفانه انتهاي ماجراي ازدواج مهتاب كرامتي و بابك رياحي پور پس از بچه دار شدن ، به طلاق ختم ...

البته اين الناز حبيبي بود كه به اين شايعه ها در آخرين مصاحبه اش دامن زد. او در آخرين مصاحبه اش از تمامي اعضاي خانواده اش به غير از شوهرش صحبت كرد. اما تا به امروز خانم حبيبي هيچ حرفي در مورد زندگي خصوصي اش با همسرش نزده و صرفا بخاطر پاك شدن تصاوير همسرش نميشه گفت كه او طلاق گرفته است و بايد منتظر عكس العمل هاي الناز حبيبي در آينده بود.

همچنين ببينيد : • نرگس محمدي • ليندا كيانيهومن حاجي عبداللهيمهناز افشار

http://telegra.ph/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%A6%D8%AF-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF-05-20

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.