آرزو نبوت

سايت تفريحي آرزوها

آرزو نبوت

۲۷ بازديد

 

آرزو نبوت و همسرش, arezoo nabovat, عكس هاي اينستاگرام ارزو نبوت

 


آرزو نبوت در مهر ماه سال ۱۳۶۲ در يك خانواده ۵ نفره در شهر اراك متولد و اكنون ۳۵ ساله است و فارغ التحصيل رشته ادبيات نمايشي و بازيگري از دانشگاه سوره است و علاوه بر اين در زمينه شعر و نويسندگي و حرفه مدلينگ عكاسي فعاليت دارد. او تنها دو خواهر دارد.

ازدواج و همسر

آرزو نبوت مجرد مي باشد و ازدواج نكرده است به محض انتشار هر خبري در مورد ازدواج و نامزدي او در اين پست درج خواهد شد.

شروع فعاليت بازيگري و افتخارات

آرزو نبوت بيشنر در زمينه تئاتر تا به امروز فعاليت داشته است و حضور او در نقش پريوش در سريال علي البدل اولين تجربه بازيگري او بوده است و هم اكنون او در سريال ايراندخت (ستارخان) در نقش آيلار مشغول به كار است.

او نامزد دريافت جايزه جشنواره فجر در بخش بين الملل براي بازي در نمايش سفر به نهايت دور شد و علاوه بر اين در جشنواره هاي ديگري نظير جشنواره خمسه و شمسه موفق شد جايزه بهترين بازيگر زن را از آن خود كند. جالب است بدانيد داوران جشنواره فجر سي و چهارم از نظر سبك درست بازيگري به او لقب ژوليئت بينوش ايران را دادند.

 

آرزو نبوت و همسرش, عكس هاي اينستاگرام آرزو نبوت, آرزو نبوت در سريال ستارخان

 


آرزو نبوت در سريال علي البدل

او در سريال علي البدل نقش دختر خاله آغاسي (محسن تنابنده) بنام پريوش را بازي مي كند. آغاسي در روستاي چشمه بليل به فكر منافع شخصي خودش است و در تلاش است با مشاوره دادن به خان هاي روستا, نقشه خودش را عملي كند او حتي طي يك نقشه اي كه با دخترخاله اش پريوش كشيده او را به عقد نوذر خان (مهدي هاشمي) در مي آورد.

 

بيماري سرطان معده رامين ناصر نصير

 


بيماري سرطان معده رامين ناصر نصيراخيراً شايعه هايي در مورد اينكه رامين ناصر نصير سرطان معده دارد پخش شده كه ...

همسر اول مهدي هاشمي فوت كرده و او از همسر اولش سه دختر ترشيده بنام هاي سوسن و سرو و سنبل دارد كه كم كم به رفتارهاي پدرشان مشكوك مي شوند تا اينكه پريوش به همراه پسرش به روستا مي آيد و نوذر خان را تهديد به افشاگري مي كند در اين ميان آغاسي با ميانجيگيري هاي سوري اش سعي در بدست آوردن املاك نوذر خان است و در ازايش قراره نوذر خان را از شر پريوش رهايي نمايد. و وقتي خبر ازدواج خان و پريوش برملا مي شود اتفاقاتي رخ مي دهد كه ...


همچنين ببينيد : • نيوشا ضيغمينعيمه نظام دوستنرگس محمديگلاره عباسي

http://telegra.ph/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-05-05

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.