تعبير خواب آروغ زدن

سايت تفريحي آرزوها

تعبير خواب آروغ زدن

۲۴ بازديد

تعبير خواب آروغ زدن

 

ديدن خواب آروغ زدن, تعبير خواب آروغ زدن يا خالي كردن باد گلو در خواب

 



تعبير خواب آروغ زدن (باد گلو خالي كردن) به همراه بوي بد و غذا و دود در خواب نشانه چيست؟

معبرين بزرگ تعبير خواب معمولا آروغ زدن در خواب را نشانه گفتن سختي بيهوده و نا به جا تلقي مي كنند البته بسته به اينكه آروغ زدن شما با بوي بد باشه يا با دود يا به همراه غذا تعبيرهاي متفاوتي دارد كه در ادامه مي توانيد تعبير دقيق خواب خود را مشاهده كنيد.

تعبير خواب آروغ زدن

منچهر مطيعي تهراني مي گويد : اگر شخصي در خواب آروغ بد طعم و بد مزه بزند خوابش نشانه اين است كه در آينده ي نزديك سختي بي جا و نابهنگام و بدون اينكه سود و زيان خودش را حساب كند خواهد گفت كه اين سخن او موجب سرافكندگي و شرمزدگي خواهد شد.

ابراهيم كرماني مي گويد : اگر شخصي در خواب آروغ بزند خوابش نشانه اين است كه سختي خواهد گفت كه او را از آن حرمتي بود.


تعبير خواب آروغ زدن به همراه غذا

منوچهر مطيعي تهراني مي گويد : اگر شخصي در خواب آروغ بزند و بجاي اينكه گاز و باد از گلويش بيرون بيايد غذا به دهانش بيايد خوابش به هيچ وجه سعد نيست و توصيه مي شود شخص خواب ديده براي چند هفته از رفتن به مسافرت و خارج شدن از شهر و ديار خويش خودداري كند چون كه خواب او نشان از فرا رسيدن اجل او است.

البته توجه كنيد خواب آروغ با خواب استفراغ فرق مي كند و استفراغ در خواب همان طور كه از نامش پيدا است نشانه طبي فراغت كردن است و با باد گلو متفاوت است.

ابراهيم كرماني مي گويد : اگر شخصي در خواب آروغ طعامي بزند و غذا از گلويش بيرون بيايد خوابش نشانه اين است كه اجل او نزديك است.


تعبير خواب آروغ به همراه دود

منوچهر مطيعي تهراني مي گويد : اگر كسي در خواب ببينيد كه آروغ زد و به همراه آروغش دودي از گلويش بيرون آمد خوابش نشانه اين است كه در آينده نزديك سخنان او موجب ملال و ملامت خواهد شد و در نهايت به زيان او تمام خواهد شد و شايستگي سرزش و شماتت خواهد يافت.

 

تعبير خواب آرايشگاه زدن

 


تعبير خواب آرايشگاه زدنديدن خواب رفتن به آرايشگاه و يا آرايش كردن و اصلاح كردن در آرايشگاه هر كدام ...

محمد بن سيرين مي گويد :

  • اگر خواب ببينيد كه آروغ ترش و ناخوش زديد نشانه اين است كه سختي خواهيد گفت كه از آن سخن مضرت و خطر خواهيد ديد.
  • اگر شخصي خواب ببينيد كه با آروغ دود بيرون آورد خوابش بيانگر اين است كه بي هنگام سخني خواهد گفت كه بخاطر آن سخن از او عيب گويند و ملامتش كنند و سرانجام از آن سخن پشيمان شود.

همچنين ببينيد : • تعبير خواب شكستن فك صورت • تعبير خواب حاملگي دختر باكره • ديدن خواب ابله مرغون • تعبير خواب خلط بيني • تعبير خواب خوردن آب راكد 

http://telegra.ph/%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%BA%D8%B0%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-05-07

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.