بيوگرافي پريناز ايزديار

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي پريناز ايزديار

۳۰ بازديد

بيوگرافي پريناز ايزديار

 

پريناز ايزديار, بيوگرافي پريناز ايزديار و همسرش, همسر پريناز ايزديار كيست؟, parinaz izadyar, خانواده پريناز ايزديار

 



پريناز ايزديار در ۸ شهريور ۱۳۶۴ در شهر بايل در يك خانواده پنج نفره متولد و اكنون ۳۲ ساله است پدرش وكيل است و اصالتاً اهل ساري و و مادرش بابلي است و يك خواهر و يك برادر دارد كه خواهرش ۱۰ سال و برادرش ۹ سال از او بزرگتر است و هر دو پزشك هستند.

پدر پريناز ايزديار دوست داشت او وكالت بخواند و مادرش هم مي خواست پزشك شود و با تحصيل در رشته بازيگري كاملا مخالف بودند. براي همين او مجبور شد رشته تجربي را انتخاب كند ولي نهايتاً در دروان پيش دانشگاهي با اصرارهاي او خانواده اش برايش شرط گذاشتند كه ايتدا در يك رشته اي به غير از بازيگري تحصيلاتش را ادامه دهد و سپس به دنبال بازيگري برود براي همين در رشته گرافيك تحصيلاتش را ادامه داد و فارغ التحصيل همين رشته است.

 

عكس هاي جديد پريناز ايزديار

 


دلايل ازدواج نكردن پريناز ايزديار

راستش به ازدواج فكر مي كنم و عاشق بچه هستم و دوست دارم احساس مادري را تجربه كنم اما اين طور مسائل قابل برنامه ريزي نيست و بايد وقت و موقعيتش پيش بيايد. اين را هم بگويم كه من به زندگي بدون بازيگري اصلا نمي توانم فكر كنم . براي ازدواج بايد زن و مرد هر دو به جايي رسيده باشند كه مسئوليت يك زندگي دو نفره را به دوش بكشند.

نا گفته نماند خبري كه مدتي پيش در مورد اينكه حسين مهري همسر پريناز ايزديار است منتشر شده بود واقعيت ندارد و حسين مهري متاهل مي باشد.


پريناز ايزديار در كنار مادر و خواهر زادش

شروع فعاليت بازيگري

هميشه علاقه به بازيگري در وجودم موج مي زد و دوستانم از اين علاقه با خبر بودند تا اينكه يكي از همين دوستان به من اطلاع دادند كه حسين هدايت مشغول گرفتن تست از افرادي است كه چهره نيستند منم براي تست رفتم و پس از تستي كه احمد نجفي گرفتند براي آن نقش انتخاب شدم و سه روز بعد براي فيلم برداري به آبادان رفتم.

اولين حضور پريناز ايزديار در تلويزيون با سريال ۵ كيلومتر تا بهشت در سال ۹۰ بود و يك سال بعد هم با سريال زمانه به اوج محبوبيت و شهرت رسيد و در سال ۹۵ برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر زن شد.

 

تصاوير جديد پريناز ايزديار

 


دوران كودكي پريناز ايزديار

در دورام كودكي به شدت شيطان بودم و هميشه خرابكاري مي كردم و روي در و ديوار نقاشي مي كشيدم. اكثرا اوقات تو كوچه به همراه برادرم فوتبال بازي مي كردم و به خانه آوردن من بسيار مشكل بود .

در آن زمان مادرم ظهر ها اجازه نميداد بيرون بروم و با بچه ها بازي كنم و من را مجبور مي كرد كه بخوابم اما هر چقدر سعي مي كرد خوابم نمي برد و من از زير در با دوستانم صحبت مي كردم تا بالاخره يكي از اعضاي خانواده به من مجوز بيرون رفتن را بدهد!

 

جدايي ترانه عليدوستي از همسرش واقعيت دارد؟

 


جدايي ترانه عليدوستي از همسرش واقعيت دارد؟سال گذشته خبري مبني بر جدايي و طلاق ترانه عليدوستي در فضاي وب منتشر بود و ...

عاشق خوابيدن هستم

نميدانيد كه چقدر خوابيدن را دوست دارم و به نظرم خوابيدن يكي از بزرگترين نعمت هاي خداست اما متاسفانه وقتي شب ها به تختخواب مي روم زمان زيادي طول مي كشد تا خوابم ببرد اما اگر در طول روز فعاليت زياد داشته باشم خسته مي شوم و شب ها بهتر مي خوابم.

 

ژشت پريناز ايزديار, عكس هاي شخصي پريناز ايزديار

 


رژيم غذايي پريناز ايزديار

به شدت فرد بد غذايي هستم و هر غذايي را دوست ندارم مخصوصاً غذايي دريايي كه اصلا نمي خورم و براي جبران كمبود ها محبورم قرص هاي مكمل مصرف كنم. اخيراً براي حفظ سلامتي ام تصميم گرفتم براي وعده شام برنج نخورم. البته براي مدتي هم هست كه گياهخوار شدم راستش دليل اصلي ام براي اين كار اينست كه دلم براي حيوانات مي سوزد.

با اينكه عاشق تنفلات هستم اما از وقتي كه به دكتر پوست رفتم و فهميدم چقدر براي پوستم مضر است به كلي خوردن تنفلات را كنار گذاشتم.


همچنين ببينيد : • شهاب حسينيباران كوثريسحر قريشيالناز حبيبي


 

پريناز ايزديار و مادرش, عكس خانواده پريناز ايزديار

 

http://telegra.ph/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D8%AF-05-18

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.