بيوگرافي نيما رئيسي

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي نيما رئيسي

۲۰ بازديد

بيوگرافي نيما رئيسي

 

نيما رئيسي و همسرش, بيوگرافي نيما رئيسي و علت تراشيدن موهاي سرش, nima raeisi

 



نيما رئيسي متولد سوم مرداد ماه ۱۳۵۴ در شهر رشت است او تا ۱۴ سالگي در شهرك مسكوني نكاچوب ساري زندگي كرده و بعد به شهر رشت مهاجرت مي كند و در سن ۱۹ سالگي در دانشگاه تهران قبول مي شود و به شهر تهران نقل مكان مي كند و تنها يك برادر به اسم پويا دارد. نيما رئيسي فارغ التحصيل رشته روانشناسي از دانشگاه ازاد تهران است و در كلاس هاي آزاد بازيگري شركت كرده است. او علاوه بر كار بازيگري, تجربه مجري گري,, دوبله گري, گويندگي و خوانندگي نيز دارد.

فيزيك, چهره و صداي نيما رئيسي آنقدر است كه او بتوانيد در نقش هاي زيادي در تلويزيون شركت كند و به يكي از چهره هاي مشهور و پرطرفدار تبديل شود اما وسواس هاي شديد او در انتخاب نقش ها باعث شد تصميم بگيرد يك مدت از تلويزيون فاصله بگيرد و در راديو مشغول به كار شود.

ازدواج و همسر

نيما رئيسي متأهل مي باشد و اطلاعات بيشتري در مورد همسر و فرزندان او منتشر نشده است.

 

نيما رئيسي و نيلوفر لاري پور

 


نيما رئيسي در كنار نيلوفر لاري پور

علت تراشيدن موهاي سر

نيما رئيسي در مورد علت تراشيدن موهاي سرش گفت كه اين كار در زندگي عادي حس خوبي به من مي دهد حسي مثل دور ريختن غم ها و غصه ها و هر بار كه سرم را اصلاح مي كنم حس آزادي و رهايي دارم.

صداي خاص نيما رئيسي

او صداي دلنشين و خاصي دارد كه همين موجب شده تا صداي او در راديو مشهورتر از چهره اش در سينما و تلويزيون باشد. اشتياقي كه در صداي اوست موجب پيوند عميق شنونده با او مي شود و همين موجب شده تا او را به عنوان گوينده خوش صدا در بسياري از برنامه هاي پرطرفدار راديو و حتي تلويزيون ببينيم.

 

نيما رئيسي, عكس هاي جديد نيما رئيسي و همسرش

 


علايق و روحيات خاص نيما رئيسي

به گفته خودش روح بلند و آسموني دارد و آدم بسيار عاطفي است هميشه اول آدما را دوست دارد بعد بيشتر باهاشون آشنا مي شود اما به نظر اين طور نيست او خيلي هم دير اعتماد مي كند و اگر به يكي كه اعتماد كرده حالا هر كي كه ميخواد باشه اگر نامردي كنه و يا كسي در راديو و تلويزيون بخواد بازجويي اش كنه به شدت متنفر است و اون وقت ميزاره مي ره و ديگه هم بر نمي گرده ...

 

دلايل ازدواج نكردن پريناز ايزديار

 


دلايل ازدواج نكردن پريناز ايزديارراستش به ازدواج فكر مي كنم و عاشق بچه هستم و دوست دارم احساس مادري را ...

عاشق طبيعت و جنگل است و رنگ هاي مورد علاقه اش قرمز و نارجي است همچنين علاقه خاصي به گوش دادن موزيك و تماشاي تلويزيون دارد. او دوست دارد در يك جاي دور و موقع خواب بميرد مثلا در يك جنگل و طبيعت و به دور از قبرستان دفن شود چون از محيط قبرستان خوشش نمياد. و هميشه به اين فكر مي كند كه موقع مرگش از فرهاد موزيك پخش كنند چون دلش مي خواهد حتي موقع مرگش بهانه اي براي شاد كردن بقيه داشته باشد.

 

تصاوير جديد نيما رئيسي

 


دهه هاي مورد علاقه نيما رئيسي

راستش دهه هاي ۵۰, ۶۰ و ۷۰ ميلادي دهه هاي مورد علاقه من در همه زمينه ها است از گوش دادن موزيك گرفته تا طرز لباس پوشيدن آن ها و طرز حرف زدن شان كه خيلي مؤدبانه تر هستند. اصلا اگر مي شد و دست من بود از يه جايي به بعد طرز لباس پوشيدن آدما را متوقف مي كردم و مي گفتم همه بايد مثل آدماي اين دهه لباس بپوشند. هميشه با خودم فكر مي كنم اي كاش در آن زمان ها زندگي مي كردم و در اواخر دهه ۷۰ عمرم تمام مي شود.


همچنين ببينيد : كوروش تهامي • ستاره اسكندريبهنوش بختياريمتين ستوده 

منبع : http://telegra.ph/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87-05-23

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.