بيوگرافي متين ستوده

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي متين ستوده

۲۲ بازديد

بيوگرافي متين ستوده

 

متين ستوده و همسرش, بيوگرافي متين ستوده و خانواده اش, matin-sotudeh

 



متين ستوده در ۲۵ ارديبهشت ۱۳۶۴ در يك خانواده پنج نفره در شهر تهران متولد و اكنون ۳۳ ساله است پدرش كارمند صدا و سيما و مادرش معلم بازنشسته است و اصالتا خرم آبادي هستند. او فرزند سوم خانواده است و يك خواهر بزرگتر به اسم مريم و يك برادر بزرگتر به اسم ماني دارد. متين ستوده داراي مدرك كارشناسي مديريت بازرگاني است.

او شخصيتي كاملا احساساتي دارد اما تمام سعي اش را مي كند كه با منطق جلو برود بي نهايت به خانواده اش وابسته است و عاشق بچه هاست و معتقد است كه آن ها فرشته هايي هستند كه مهربوني و راستي در بند بند وجودشون خلاصه شده و عين آب زلال و مثل بهار زيبا و خواستني هستند.

ماجراي ازدواج و فرصتي كه از دست رفت

خانم ستوده ازدواج نكرده و مجرد مي باشد. او در آخرين مصاحبه اش گفت : چند سال پيش يك نفر صادقانه دوستم داشت و ولي من بي رحمانه با او صحبت كردم و وقتي كه متوجه اين موضوع شدم برگشتم اما پذيرفته نشدم چون جايم پر شده بود و من دير برگشتم.

 

متين ستوده و پدر و مادرش, عكس پدر و مادر متين ستوده

 


متين ستوده در كنار پدر و مادرش

مرگي كه به ميتن ستوده تلنگري شديدي زد

شنيدن خبر مرگ افراد نزديك واقعا دردناك است و كنار آمدن با اين موضوع كار ساده اي نيست. متاسفانه من سال ها قبل خاله و دختر خاله ام را از دست دادم و اين موضوع تا مدت ها روي روحيه من تأثيرات منفي گذاشت اما چيزي كه به من تلنگر اساسي زد و باعث تغيير جدي نگاهم به مرگ شد مرگ يكي از پسران جوان فاميل بود كه به تازگي ازدواج كرده بود و هيچ كس در بدترين شرايط ممكن هم فكرشو نمي كرد كه او ممكن است فوت كند اما او در يك تصادف درگذشت و اين اتفاق باعث شد كه من به اين حقيقت كه مرگ هيچ وقت خبر نمي كند و هر لحظه ممكن است سراغ آدم بيايد پي ببرم.

 

متين ستوده و برادرش

 


عكس متين ستوده در كنار برادرش

شروع بازيگري متن ستوده به واسطه پدرش

پدر من مدير تصوير برداري بسياري از فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني بود و من هم به واسطه شغل پدرم تونستم از همان كودكي وارد عرصه بازيگري بشوم در كودكي در دو سريال خانه دور است و سريال بازنشستگي به لطف پدرم بازي كردم كه بعد از اين دو نقش به دليل عقب افتادن از درس پدرم با بازي كردنم مخالفت كرد.

تا اينكه در سال ۱۳۸۷ به كلاس هاي آزاد بازيگري امين تاريخ رفتم و ميشه گفت به صورت حرفه اي كار بازيگري را شروع   كردم و با بازي در فيلم روز بر مي خيزد به كارگرداني رضا درستكار كاري بازيگري را شروع كردم و در سريال هايي چون سه دونگ سه دونگ, چمدان بازي و سريال ميكائيل ... بازي كردم.

 

دليل ازدواج نكردن طناز طباطبايي

 


دليل ازدواج نكردن طناز طباطباييدرباره ازدواج اين حرفي كه ميخوام بزنم شايد خيلي راديكالي باشد و خيلي ها با من مخالف باشند ...

متين ستوده با بازي در نقش شيوا در سريال يادآوري در سال ۱۳۹۲ در شبكه آي فيلم به محبوبيت رسيد و اين سريال نقطه عطفي در كارنامه بازيگري اش بود.

 

عكس هاي شخصي متين ستوده

 


اگر به گذشته برمي گشتيد دوباره بازيگري را انتخاب ميكرديد؟

بله صد در صد دوباره همين راه طولاتي ولي درست را انتخاب ميكردم يادمه اون اوايل فكر ميكردم كسي كه پارتي نداشته باشد نميتواند در اين راه پيشرفت كند و خيلي نااميد و دلسرد ميشدم. براي همين از خدا خواستم هر چيزي كه به صلاح من است برايم اتفاق بيفتد و خداوند هميشه همراه من بود و منو هدايت كرد تا به اينجا رسيدم و هنوزم همراه هميشگي من است و اگر هوامو نداشت هرگز به اينجا نمي رسيدم.

همچنين ببينيد : شيلا خدادادفريبا نادريشاهرخ استخريالناز شاكردوست

منبع : http://telegra.ph/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-05-20

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.