بيوگرافي ريحانه پارسا

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي ريحانه پارسا

۱۷ بازديد

بيوگرافي ريحانه پارسا

 

ريحانه پارسا و همسرش, ازدواج ريحانه پارسا بازينگر نقش ليلا سريال پدر, reyhane parsa

 


زندگي شخصي ريحانه پارسا و ماجراي ازدواج و همسرش تا نحوه بازيگر شدن

ريحانه پارسا در سال ۱۳۷۲ در شهر تهران متولد و اكنون ۲۴ ساله است او جزو بازيگراني است كه در سال ۹۷ به تلويزيون معرفي شده اند و فارغ التحصيل رشته بازيگري مي باشد. علاوه بر اينكه مهارت خاصي در نويسندگي و عكاسي دارد به كتاب هاي روانشناسي و طراحي صحنه علاقه بسيار زيادي دارد. او با بازي در سريال پدر كه قرار است ماه رمضان ۹۷ از شبكه دو سيما پخش شود اولين كار بازيگري خود را تجربه مي كند و براي اين نقش از بين ۲۵۰ افرادي كه تست دادند انتخاب شده است.

هميشه در زندگي آدم بلند پروازي بودم و فكر كنم براي همين است كه چنين موقعيتي براي من با سريال پدر پيش آمد البته خودم دوست داشتم با اتمام مدرسه و در حين تحصيل در دانشگاه كار تئاتر را به صورت حرفه اي شروع كنم و فكر مي كردم بعد از گذشت چند سال چنين اتفاقي برايم خواهد افتاد اما سريال پدر سكوي پرش من شد.

ازدواج و همسر ريحانه پارسا

خانم پارسا مجرد مي باشد و هنوز ازدواج نكرده است به محض انتشار هر خبري در مورد ازدواج و نامزدي در اين پست درج خواهد شد. البته او در مصاحبه اش گفته است كه فعلا مي خواهد تمام تمركزش را بر روي بازيگري بگذارد و در اين حرفه به موفقيت هاي زيادي برسد.


ريحانه پارسا در سريال پدر

او در سريال پدر كه قرار است در ماه رمضان ۹۷ از شبكه دو سيما پخش شود نقش دختري بنام ليلا كه يك دختر امروزي است را بازي مي كند و به خاطر اتفاقاتي كه در دانشگاه مي افتد با پسري بنام حامد تهراني آشنا مي شود و رابطه اين دو نفر در سريال پدر به تصوير كشيده مي شود.

نقش حامد را سينا مهرداد بازي مي كند و بازيگران معروف ديگري نظير مهدي سلطاني, لعيا زنگنه و ... در اين سريال نيز بازي مي كنند انتظار مي رود اين سريال همانند سريال هاي هر ساله ماه رمضان جذاب و پرمخاطب باشد.


همچنين ببينيد : • آرزو نبوتشايسته ايرانيسام قريبيانسعيد نيك پور  

منبع : http://telegra.ph/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D9%84%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-05-10

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.