تعبير خواب آرواره ديدن

سايت تفريحي آرزوها

تعبير خواب آرواره ديدن

۱۷ بازديد

 

تعبير خواب آرواره, تعبير خواب شكستن فك صورت

 


تعبير خواب آرواره انسان يا حيوانات و همچنين اگر خواب شكستن فك صورت ببينيد و يا احساس درد در بخش فك صورت خود كرديد مي توانيد در اين پست تعبير خواب فك صورت خود را طبق تعبير معبرين بزرگ تعبير خواب مشاهده كنيد.

تعبير خواب آرواره ديدن

توني كريسپ : او در كتابش در مورد خواب ديدن آواره گفته است كه آواره در خواب علامت نيرويي در فرد رويايين است كه او اجازه نفوذ كسي را به درونش نمي دهد جز از راه دهانش كه آن هم با فشردن دندان ها به يكديگر مانع ورود هر چيزي مي شود در اصل او معتقد است آرواره و فك نماد نيرويي براي نگاه داشتن عواطف است.

آنلي بيتون : اگر خواب ببينيد كه فك تان درد مي كند خواب شما بيانگر اين است كه در اثر تغييرات آب و هوا ممكن است به بيماري مالاريا دچار شويد.

تعبير خواب آرواره حيوانات

اگر خواب ببينيد كه در آرواره حيوان وحشي گرفتار شده ايد خواب شما بيانگر اين است كه دشمنان شما سعي و تلاش مي كنند تا از طريق راه هاي مختلف به شما ضربه بزنند.

اگه خواب آرواره نهنگ را ببينيد خواب شما نشانگر اين است كه شما با بستن يك قرارداد كاري به سود و منفعت فراواني در زندگي خواهيد رسيد.


همچنين ببينيد : • تعبير خواب آرايشگر شدنتعبير خواب آرايشگاه رفتنتعبير خواب آراستنتعبير خواب آرامشتعبير خواب ديدن آدم خوار


 

http://telegra.ph/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%A2%D9%86-05-04

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.