بيوگرافي دنيا مدني

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي دنيا مدني

۲۳ بازديد

بيوگرافي دنيا مدني

 

دنيا مدني و همسرش, بيوگرافي دنيا مدني و خانواده اش, donia madani, دنيا مدني و عليرضا كمالي

 



دنيا مدني در سيزدهم تيرماه ۱۳۶۹ در يك خانواده ۴ نفره در شهر تهران متولد شد. مادرش رويا تيموري از بازيگر مشهور سينما و تلويزيون مي باشد و پدرش ميرولي الله مدني است كه مادرش از او طلاق گرفته و با مسعود رايگان بازيگر سينما در سال ۸۲ ازدواج كرده است.

بعد از اينكه پدر و مادر دنيا مدني بعد از هم طلاق گرفتند او در كنار مادرش زندگي مي كند و تنها يك خوهر بنام درنا دارد. او فارغ التحصيل رشته طراحي لباس در مالزي و ادامه تحصيلات در تهران است و اكنون هم در حرفه طراحي لباس و هم بازيگري به صورت جدي مشغول به كار است.

 

خانواده دنيا مدني, عكس پدر و مادر و خواهر دنيا مدني, دنيا مدني و درنا مدني

 


عكس دنيا دنيا مدني در كنار خانواده اش

 

دنيا مدني و پدرش ميرولي الله مدني, عكس پدر واقعي دنيا مدني

 


دنيا مدني در كنار پدرش ميرولي الله مدني

ازدواج با عليرضا كمالي نژاد شايعه يا واقعيت؟

تا به امروز هيچ خبر رسمي مبني بر ازدواج دنيا مدني با عليرضا كمالي نژاد منتشر نشده است اما در برخي سايت ها و فضاي اجتماعي از عليرضا كمالي نژاد به عنوان همسر دنيا مدني نام برده شده است اما شايد همه اين ها يك شايعه باشد و نبايد تا زماني كه اين خبر توسط خود دنيا مدني تأييد شود پذيرفت.

 

شايعه طلاق الناز حبيبي از همسرش حقيقت دارد؟

 


شايعه طلاق الناز حبيبي از همسرش حقيقت دارد؟الناز حبيبي به يكباره تمامي عكس هاي همسرش را از صفحه شخصي اش پاك مي كند همين ...

عليرضا كمالي نژاد در بيست و هفتم ارديبهشت ۱۳۵۹ در يك خانواده فرهنگي ورزشي در تهران متولد شد و تنها فرزنده خانواده اش است.

 

دنيا مدني و مادرش رويا تيموريان, عكس مادر دنيا مدني

 


دنيا مدني در كنار مادر بازيگرش رويا تيموريان

رابطه فاميلي نزديك با نيما طباطبايي

جالب است بدانيد دنيا مدني و نيما طباطبايي دختر خاله و پسرخاله بودند كه متاسفانه نيما طباطبايي مستند ساز و كاگردان جوان و فعال كشورمون به دليل بيماري تومور مغري در سال ۹۵ درگذشت.

همچنين ببينيد : • شقايق فراهانيسعيد داخويدا جوانستاره حسيني

منبع : http://telegra.ph/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%B4-%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D9%87-05-25

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.