بيوگرافي مريم بوباني

سايت تفريحي آرزوها

بيوگرافي مريم بوباني

۲۲ بازديد

بيوگرافي مريم بوباني

 

مريم بوباني و همسرش, مريم بوباني و فرزندانش, maryam bobani

 



واقعيت هاي زندگي شخصي مريم بوباني و همسرش تا و فرزندانش + بيوگرافي كامل

مريم بوباني در سال ۱۳۳۲ در شهر سنندج متولد و اكنون ۶۵ ساله است متاهل مي باشد و دو پسر دارد كه هر دو موزيك كار مي كنند فرزند اولش ياور احمدي فر عضو گروه رستاك است و هر از گاهي كار بازيگري هم مي كند و فرزند دومش آيين احمدي فر, عضو گروه چاتار است و تنظيم كننده است. او از همسرش به شدت راضي است و وقتي به خاطر سنگيني كارش نمي رسد به وظايف خود عمل كند همسرش جاي خالي او را پر مي كند و بار زيادي از زندگي شان بر دوش همسرش است.

او از بچگي به بازيگري علاقه خاصي داشت و به همراه مادر بزرگش به تماشاي تئاتر و سينما مي رفت. در واقع او معتقد است مادر بزرگش كسي است كه باعث شد او عاشق بازيگري شود و از همان زمان كودكي آرزويش بود كه روزي بازيگر شود.

براي همين هميشه در تئاتر هاي مدرسه بازي مي كرد و خيلي جدي اين كار را ادامه مي داد اما بعدش اتفاقاتي افتاد كه از مسير بازيگري خارج شد ازدواج كرد و بچه دار شد و بعدش هم جنگ شد و براي اينكه سالم بمانند با دو بچه آواره اين شهر به آن شهر شد.

در سال ۷۰ براي اينكه شرايط زندگي بچه هايش بهتر شود به تهران مهاجرت كرد چون معتقد بود در شهرهاي جنگ زده هيچ امكاني براي پيشرفت بچه هايش وجود ندارد. وقتي به تهران آمدم همه آرزويم بازيگر شدن بود ولي هر جا كه ميرفتم به در بسته برميخوردم چون مثل الان باند بازي و ... بود خلاصه به گروه هاي تئاتري پيوستم و در كلاس هاي بازيگري امين تارخ شركت كردم.

نهايتاً در سال ۷۶ براي باز در فيلم مهر مادري به كارگرداني كمال تبريزي انتخاب شدم و بعد از آن در فيلم ها و سريال هاي زيادي ايفاي نقش كرد.

 

مريم بوباني و فرزندانش

 


مريم بوباني و فرزندانش

خاطره تلخ مريم بوباني از سريال مختارنامه

يكي از ماندگارترين كارهاي مريم بوباني مي توان به بازي در سريال مختارنامه در نقش دلهم همسر زهيرين قين يكي از شهداي دشت كربلا اشاره كرد دلهم كسي بود كه همسرش زهيرين قين را راضي كرد تا دعوت پيك امام حسين (ع) را قبول كند و به ملاقات امام برود. و بعد هم وقتي با مختار ملاقات كرد او را براي قيام مصمم كرد.

مريم بوباني در سكانسي از سريال مختارنامه مبجور بود اسب سواري كند و در هنگام تمرين از اسب بر زمين افتاد و بيني اش از ۳ ناحيه شكست و براي همين حدود ۲۰ روز ديرتر به گروع ملحق شد.


همچنين ببينيد : • محمدرضا هدايتيلعيا زنگنهآزاده صمدي


 

http://telegra.ph/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%AF%D9%84%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-05-17

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.